Energetyka tradycyjna
  Energ. niekonwencjonalna
  Informatyka w energetyce
  Kraj w skrócie
   Świat w skrócie
REDAKCJA     PRENUMERATA     REKLAMA     WSPÓŁPRACA     ARCHIWUM

    SZUKAJ
   
    w powyższe pole
    wpisz szukane słowo


 Aktualności

 

Informacje Numery Numer 12/2005

Klient na rynku energii


Od 1 lipca 2007 każdy z nas będzie mógł wybrać sobie dostawcę energii elektrycznej. Już obecnie, zgodnie z prawem energetycznym, wszyscy klienci instytucjonalni mogą zmienić dostawcę energii. Obserwujemy pierwsze przykłady przedsiębiorstw korzystających z zasady TPA.

Szukanie oszczędności jest o tyle ważne, że koszty energii mają istotny wpływ na konkurencyjność wielu przedsiębiorstw, a jakość infrastruktury energetycznej i dostęp do energii mają wpływ na możliwości rozwojowe i inwestycyjne przedsiębiorstw i całej naszej gospodarki.

Właśnie dlatego Miesięcznik Gospodarczy „Nowy Przemysł” wraz z partnerami, już we wrześniu rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię medialną zatytułowaną „Klient na rynku energii”.

Celem projektu jest:
  • promocja konkurencyjnego rynku energii w Polsce,
  • edukacja klientów biznesowych w zakresie możliwości, jakie daje zasada TPA,
  • lobbing na rzecz liberalizacji rynku energii w Polsce.


Nasza akcja będzie się składać z wielu skoordynowanych elementów: konferencji, debat redakcyjnych, publikacji prasowych, wydawnictw informacyjno-edukacyjnych, działań lobbingowych i z zakresu PR.

W trakcie kampanii poruszać będziemy najważniejsze kwestie dotyczące rynku energii, m.in.:
  • regulacje prawne, instytucjonalne uwarunkowania liberalizacji,
  • na czym polega zasada TPA, jak korzystać z możliwości wyboru dostawcy,
  • dotychczasowe doświadczenia podmiotów, które skorzystały z tej możliwości,
  • oczekiwania i problemy klientów,
  • bariery w funkcjonowaniu liberalnego rynku energii
  • prawa klienta. Co może zakład energetyczny, jak współpracować ze spółką obrotu, z dostawcą,
  • jakie korzyści może dać wykorzystanie zasady TPA.


Do udziału w kampanii zaprosiliśmy ludzi związanych z gospodarką, ekspertów, ekonomistów, specjalistów w dziedzinie energetyki, klientów już korzystających z zasady TPA oraz firmy uprawnione do korzystania z niej. Będzie to największy tego typu projekt realizowany do tej pory w Polsce i już wiemy, że budzi on niezwykłe zainteresowanie.

Niniejszym mamy zaszczyt także Państwa zaprosić do współpracy. Powodzenie naszego projektu w dużym stopniu zależeć będzie od Waszego zaangażowania.

Będziemy zobowiązani, jeśli podzielicie się z nami i naszymi Czytelnikami swoją wiedzą i informacjami. Wasze doświadczenia, oceny, pytania oczekiwania, wątpliwości i sugestie pomogą nam w trafnym wyłonieniu i przedstawieniu najważniejszych problemów stojących na drodze do wolnego rynku energii elektrycznej. Właśnie z tego powodu szczególnie zależy nam na aktywnym udziale klientów.

W przypadku pytań i wątpliwości proszę kontaktować się z Panią Ewą Materą, e-mail:

ewa.matera@wnp.pl, bądź telefonicznie 32/ 209 13 03

Z poważaniem

Wojciech Kuśpik
Prezes
Polskiego Towarzystwa
Wspierania Przedsiębiorczości sp. z o.o.

Witold Jajszczok
Redaktor Naczelny
Miesięcznika Gospodarczego
Nowy Przemysł


Aktualne informacje z sektora przemysłowego: www.wnp.pl
Informacje o Kampanii medialnej "Klient na rynku energii": www.wnp.pl/cykl_4



 



Reklama:

Komfortowe apartamenty
"business class"
w centrum Krakowa.
www.fineapartment.pl




PRACA   PRENUMERATA   REKLAMA   WSPÓŁPRACA   ARCHIWUM

Copyright (C) Gigawat Energia 2002
projekt strony i wykonanie: NSS Integrator