Aktualności
|
|
Informacje
Numery
Numer 10/2004
Jak zawsze, w Bielsku-Białej… ENERGETAB ’04
|
|
Autor: opr. red.
|
Data publikacji: 03.11.2004 23:34
|
Już po raz 17. odbyły się Międzynarodowe Energetyczne Targi Bielskie - ENERGETAB’04, największa w kraju promocja światowych osiągnięć w obszarze elektroenergetyki. Organizatorami targów byli ZIAD Bielsko-Biała SA wraz z Polskimi Sieciami Elektroenergetycznymi SA, Polskim Towarzystwem Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej oraz Stowarzyszeniem Elektryków Polskich.
|
Tegoroczne targi zwiedzały dosłownie tłumy specjalistów i menedżerów z Polski i zagranicy. Był to też niewątpliwie sukces organizatorów – na terenach wystawowych ZIAD Bielsko-Biała SA, na ponad 15 tys. m kw., zaprezentowały swoje najnowsze produkty 454 firmy, w tym 37 zagranicznych (od Hiszpanii po Izrael). Liczbę odwiedzających targi organizatorzy szacują na ponad 15 tys. osób (na podstawie liczby zajętych miejsc parkingowych, gdyż wstęp na targi był bezpłatny).
Spośród 50. wyrobów i technologii zgłoszonych przez wystawców do konkursu na najnowocześniejszy produkt Puchar Ministra Gospodarki i Pracy przyznano firmie RELPOL SA za nową generację systemu CZIP -1, 2, 3, 4. Puchar Prezesa Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej przyznano firmie ENERGOBUD Leszno - spółce Energetyki Poznańskiej za złącze kablowe średniego napięcia typu UK 1700 – 15. Medal Prezesa Stowarzyszenia Elektryków Polskich uzyskała firma ENERGOPOMIAR - ELEKTRYKA za układ do diagnostyki transformatora typu UDT-1. Złoty Medal PSE SA otrzymała firma Energo-Complex za wykrywanie odkształceń mechanicznych uzwojeń transformatorów w eksploatacji metodą FRA.
Duże zainteresowanie wzbudziły towarzyszące targom konferencje zorganizowane przez PSE - Operator SA. Prezentacja roli i zadań niezależnego operatora systemu przesyłowego zakończyła się ożywioną dyskusją, w czasie której na pytania odpowiadał dyrektor Departamentu Infrastruktury Sieciowej, Jacenty Węgliński. Sporym zainteresowaniem cieszyło się także 25 prelekcji promocyjnych zaprezentowanych przez wystawców.
Obszerne informacje o wystawcach i ich produktach można było znaleźć nie tylko w prawie 800-stronicowym katalogu (i jego wersji na CD), ale także na komputerowych informatorach ustawionych przy wejściach do pawilonów wystawowych.
|
|
|
|