Aktualności
|
|
Informacje
Numery
Numer 12/2005
Klient na rynku energii
|
|
Autor: opr. red.
|
Data publikacji: 21.12.2005 22:05
|
Od 1 lipca 2007 każdy z nas będzie mógł wybrać sobie dostawcę energii elektrycznej. Już obecnie, zgodnie z prawem energetycznym, wszyscy klienci instytucjonalni mogą zmienić dostawcę energii. Obserwujemy pierwsze przykłady przedsiębiorstw korzystających z zasady TPA.
|
Szukanie oszczędności jest o tyle ważne, że koszty energii mają istotny wpływ na konkurencyjność wielu przedsiębiorstw, a jakość infrastruktury energetycznej i dostęp do energii mają wpływ na możliwości rozwojowe i inwestycyjne przedsiębiorstw i całej naszej gospodarki.
Właśnie dlatego Miesięcznik Gospodarczy „Nowy Przemysł” wraz z partnerami, już we wrześniu rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię medialną zatytułowaną „Klient na rynku energii”.
Celem projektu jest:
-
promocja konkurencyjnego rynku energii w Polsce,
-
edukacja klientów biznesowych w zakresie możliwości, jakie daje zasada TPA,
-
lobbing na rzecz liberalizacji rynku energii w Polsce.
Nasza akcja będzie się składać z wielu skoordynowanych elementów: konferencji, debat redakcyjnych, publikacji prasowych, wydawnictw informacyjno-edukacyjnych, działań lobbingowych i z zakresu PR.
W trakcie kampanii poruszać będziemy najważniejsze kwestie dotyczące rynku energii, m.in.:
-
regulacje prawne, instytucjonalne uwarunkowania liberalizacji,
-
na czym polega zasada TPA, jak korzystać z możliwości wyboru dostawcy,
-
dotychczasowe doświadczenia podmiotów, które skorzystały z tej możliwości,
-
oczekiwania i problemy klientów,
-
bariery w funkcjonowaniu liberalnego rynku energii
-
prawa klienta. Co może zakład energetyczny, jak współpracować ze spółką obrotu, z dostawcą,
-
jakie korzyści może dać wykorzystanie zasady TPA.
Do udziału w kampanii zaprosiliśmy ludzi związanych z gospodarką, ekspertów, ekonomistów, specjalistów w dziedzinie energetyki, klientów już korzystających z zasady TPA oraz firmy uprawnione do korzystania z niej. Będzie to największy tego typu projekt realizowany do tej pory w Polsce i już wiemy, że budzi on niezwykłe zainteresowanie.
Niniejszym mamy zaszczyt także Państwa zaprosić do współpracy. Powodzenie naszego projektu w dużym stopniu zależeć będzie od Waszego zaangażowania.
Będziemy zobowiązani, jeśli podzielicie się z nami i naszymi Czytelnikami swoją wiedzą i informacjami. Wasze doświadczenia, oceny, pytania oczekiwania, wątpliwości i sugestie pomogą nam w trafnym wyłonieniu i przedstawieniu najważniejszych problemów stojących na drodze do wolnego rynku energii elektrycznej. Właśnie z tego powodu szczególnie zależy nam na aktywnym udziale klientów.
W przypadku pytań i wątpliwości proszę kontaktować się z Panią Ewą Materą, e-mail:
ewa.matera@wnp.pl, bądź telefonicznie 32/ 209 13 03
Z poważaniem
Wojciech Kuśpik
Prezes
Polskiego Towarzystwa
Wspierania Przedsiębiorczości sp. z o.o.
Witold Jajszczok
Redaktor Naczelny
Miesięcznika Gospodarczego
Nowy Przemysł
Aktualne informacje z sektora przemysłowego: www.wnp.pl
Informacje o Kampanii medialnej "Klient na rynku energii": www.wnp.pl/cykl_4
|
|
|
|