Aktualności
|
|
Informacje
Informatyka w energetyce
( 13.10.2005 19:51 )
Rynek usług outsourcingowych w Polsce wart jest grubo ponad 100 mln USD (według niektórych danych nawet ok. 300 mln), jednak to prawdopodobnie mniej niż na Węgrzech czy w Czechach. Ten rodzaj działalności ze względu na potencjalne zalety budzi ogromne zainteresowanie, ale nie zawsze się sprawdza. Rozwój rynku na świecie pobudzają wciąż nowe kontrakty, lecz równolegle wiele firm rezygnuje z dotychczasowych usługodawców.
Więcej...
| Numer 10/2005
|
( 01.09.2005 12:46 )
Dzisiejsze czasy to ogrom informacji i rozpędzony strumień danych. Panowanie nad ich przepływem i prowadząca do praktycznych wniosków analiza treści jest wyzwaniem dla współczesnych przedsiębiorstw. By mu sprostać stworzono bazy oraz hurtownie danych.
Więcej...
| Numer 08-09/2005
|
( 09.06.2005 17:05 )
Jak oszczędzać na telefonach, dostępie do Internetu i transmisji danych?
Więcej...
| Numer 06/2005
|
( 09.06.2005 17:01 )
CRM (Customer Relationship Management) najczęściej jest kojarzony z oprogramowaniem wspomagającym obsługę klientów, jednak oprogramowanie w CRM to tylko pomocne narzędzie. Zarządzanie relacjami z klientem to rodzaj strategii biznesowej, u której podstaw leży koncepcja, że każdy klient powinien być traktowany indywidualnie nawet przez wielkie przedsiębiorstwa.
Więcej...
| Numer 06/2005
|
( 09.06.2005 16:53 )
Efektywna i funkcjonalna obsługa Klientów, wymiana informacji za pośrednictwem platformy internetowej bez konieczności odwiedzania Biura Obsługi Klientów, zdalne i w pełni swobodne zarządzanie energią i wszelkimi elementami związanymi z jej dostawą, dostęp do bieżącego stanu rachunku, faktur, wszelkiej korespondencji z GZE SA – jednym słowem – pełna swoboda – oto podstawowe walory Internetowego Biura Obsługi GZE SA, które rozpoczęło działalność pod adresem www.ibo.gze.pl
Więcej...
| Numer 06/2005
|
( 12.05.2005 21:34 )
Seminarium „Enterprise GIS” a XI Międzynarodowych Targach GEA 2005, Poznań 15-17.09
Więcej...
| Numer 04/2005
|
|
|
|