CRM (Customer Relationship Management) najczęściej jest kojarzony z oprogramowaniem wspomagającym obsługę klientów, jednak oprogramowanie w CRM to tylko pomocne narzędzie. Zarządzanie relacjami z klientem to rodzaj strategii biznesowej, u której podstaw leży koncepcja, że każdy klient powinien być traktowany indywidualnie nawet przez wielkie przedsiębiorstwa.
Miniony rok przyniósł wszechstronne zmiany w firmie LOTOS Oil. Był to okres bardzo intensywnych działań i to zarówno w sferze organizacyjnej jak i operacyjnej. A efekty? W segmencie olejów przemysłowych odnotowano wzrost sprzedaży aż o 86%!
Tradycyjne ogniwa paliwowe przetwarzają konwencjonalne nośniki energii – wodór lub metanol w energię elektryczną i ciepło. Nieoczekiwanie – o czym większość z nas nawet nie śniła – opanowano zasadę działania bioogniwa paliwowego, wykorzystując energię przemiany substancji organicznych z udziałem mikroorganizmów.